SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Pro Nature - Gaya Hidup Sihat (artikel SINAR Harian 12hb Jun 2011-Ahad) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 15:12

Cara terbaik untuk mencegah penyakit kronik adalah melalui perubahan gaya hidup khususnya menggabungkan diet dengan senaman. Sebagai contohnya, pengkaji diabetes dan para pakar selalui mengesyorkan perubahan gaya hidup sebagai senjata utama melawan diabetes.
            Pelbagai kajian menunjukkan kemungkinan seseorang menghidap diabetes adalah sangat rendah jika mereka bersenam dan mengamalkan diet yang sihat. Mereka yang mempunyai berat badan yang berlebihan boleh mengurangkan risiko mendapat diabetes jika mereka berjaya mengurangkan berat badan sekurang-kurangnya 4.5kg. Satu perubahan yang bukanlah besar atau mendadak tetapi ini adalah sesuatu yang bermakna bagi setiap individu memandangkan ianya dapat mengawal penyakit yang sangat berbahaya.
            Pelbagai produk dan kaedah yang boleh dilakukan untuk merawat dan mencegah penyakit dan salah satunya adalah menggunakan rawatan terapi. Mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature dapat membantu mengurangkan risiko berat badan dan mencegah segala pemakanan yang tidak terkawal dan kurangnya bersenam dan mencegah serta mengawal segala penyakit kronik seperti kencing manis, sakit jantung, obesiti, gout, darah tinggi dan sebagainya.
            Pro Nature adalah sebuah mesin terapi yang diiktiraf oleh Badan Antarabangsa dan TUV Jerman dan penggunanya dilindungi liabiliti insuran sebanyak RM 1 Juta. Pro Nature mempunyai pelbagai fungsi seperti rawatan terapi medan elektrik (Elektrical Potential), rawatan gelombang ringan(Optical Therapy@Light Wave Energy), rawatan bertungku secara moden (Heat Therapy) dan rawatan menggunakan leading prong atau lebih dikenali sebagai magic pen yang mampu merawat sakit setempat.
            Luangkan sedikit masa selama 30 minit setiap hari untuk melakukan rawatan terapi medan elektrostatik Pro Nature kerana setiap penggunaannya ibarat 3 jam kita bersenam aerobik. Fungsi utama Pro Nature adalah untuk melancar dan membersihkan saluran darah yang tersumbat. Apabila salur darah yang tersumbat dibersihkan, sudah tentu saluran darah tidak lagi menyempit kerana kotoran dan plak-plak kolesterol, toksik dan bendasing yang menempel di salur darah tadi telah dinyahkan. Ia juga membakar lemak-lemak dan membakar kolesterol di dalam badan dan dapat mengurangkan berat badan kita yang berlebihan.

No comments:

Post a Comment