SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Sesal Kemudian Tidak Berguna (artikel SINAR Harian 17hb Jun 2011-Jumaat) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 15:17

Sesetengah orang mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk mendapat stroke berbanding penyakit lain. Golongan manakah yang mempunyai risiko yang tinggi untuk diserang stroke? Selain pesakit jantung, mereka yang menghidap penyakit diabetis, tekanan darah dan kolesterol tinggi serta perokok merupakan golongan yang paling berisiko untuk mendapat stroke. Ia terjadi apabila bekalan darah ke otak terganggu. Jika salah satu salur darah tersumbat, bahagian otak yang tidak mendapat bekalan darah akan mati kerana tidak mendapat bekalan oksigen dan pemakanan otak yang biasanya dibawa bersama di dalam darah.
            Ramai yang mengetahui kewujudan penyakit ini tetapi tidak ramai yang mengetahui sejauh mana ia boleh menyerang dan kekerapan serangannya terhadap mangsa. Biasanya tanda-tanda ini termasuklah rasa lemah anggota badan(sebelah kiri atau kanan badan), kebas secara tiba-tiba pada muka, lengan dan pandangan mata yang beransur kabur. Begitu juga dengan kehilangan keupayaan bercakap dan apabila bertutur semakin sukar difahami.
            Tiada apa yang lebih menggembirakan kepada para pesakit kronik seperti stroke apabila mempunyai harapan untuk sembuh sekiranya mendapat tahu tentang penemuan baru untuk menyembuhkan penyakit yang dideritai.
            Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna. Itulah kata pepatah zaman dahulu yang boleh kita gunakan untuk peringatan. Di zaman yang serba moden ini terdapat pelbagai peralatan kesihatan yang mampu merawat dan mencegah penyakit-penyakit kronik. Mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature dari Syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd adalah rawatan masa kini yang mampu melancar serta membersihkan saluran darah yang tersumbat, menyelaraskan sistem saraf yang tidak terkawal dan meningkatkan daya ketahanan badan. Pelbagai faktor-faktor seperti pemakanan yang tidak teratur, tekanan di tempat kerja atau dirumah, pencemaran udara dan kurangnya bersenam juga boleh menyebabkan darah menjadi kotor, pekat dan berasid.
            Dengan adanya kepelbagaian fungsi yang boleh digunakan seperti rawatan medan elektrik (Electrical Potential), rawatan gelombang ringan (Optical Therapy@ Light Wave Energy), tungku secara moden (Heat Therapy) dan Leading Prong atau Magic Pen boleh merawat sakit setempat yang berkaitan dengan saraf. Pro Nature adalah produk yang telah diiktiraf oleh Badan Antarabangsa dan mempunyai liabiliti insuran sebanyak RM1 Juta.

No comments:

Post a Comment