SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Penyakit Kronik Bukan Sahaja Membunuh Anda.. (artikel SINAR Harian 8hb Julai 2011-Jumaat) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 16:03

Adakah anda tahu bahawa penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi, kegagalan buah pinggang dan sakit jantung adalah empat penyakit yang saling berkait rapat antara satu sama lain? Kebiasaannya, jika seseorang mempunyai kencing manis, dia berisiko tinggi mengalami tiga penyakit yang lain, terutamanya jika gagal mengawal paras gula dan tekanan darah.
            Di Malaysia, jumlah pesakit kencing manis kini mencecah 1.2 juta orang dengan catatan 650,000 kes baru setiap tahun. Kebanyakkan pesakit tidak sedar mereka menghidap penyakit kronik ini hinggalah mengalami pelbagai gejala yang menjejaskan kualiti hidup. Dianggarkan di seluruh dunia ada kira-kira 250 juta pesakit kencing manis dan catatan menunjukkan kebanyakkannya meninggal dunia akibat komplikasi penyakit. Punca utama kematian di kalangan pesakit kencing manis ialah masalah jantung dan kegagalan buah pinggang.
            Rawatan moden masa kini yang menggunakan mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature mampu mencegah serta merawat penyakit-penyakit kronik anda seperti kencing manis, darah tinggi, sakit jantung dan sebagainya. Dengan hanya menggunakan arus static 9000 voltan dengan skala 60 getaran persaat mampu membersihkan kotoran yang telah mendap dan tersekat di saluran darah anda. Ia juga mampu mencairkan darah yang pekat, menukarkan pH darah dari berasid kepada beralkali, membakar lemak serta membuang kolesterol yang telah menyekat perjalanan darah untuk sampai ke jantung dan melancar peredaran darah anda dengan lebih mudah.
            Penggunaan mesin terapi Pro Nature boleh digunakan oleh setiap golongan masyarakat tanpa mengira bangsa dan umur. Kualiti yang dijamin dengan produk yang telah mendapat pengiktirafan dari TUV Jerman dan mempunyai liabiliti insuran sebanyak RM 1 Juta. Selain daripada itu, Pro Nature mempunyai pelbagai fungsi seperti rawatan medan elektrik (Electrical Potential), rawatan gelombang ringan (Optical Therapy@Light Wave), rawatan bertungku secara moden (Heat Therapy) dan Leading Prong atau Magic Pen yang boleh merawat sakit setempat. Mesin terapi ini mampu dimiliki oleh sesiapa sahaja dengan saiz yang mudah dibawa kemana-mana dan mempunyai harga terendah berbanding dengan produk-produk lain yang terdapat di pasaran.

No comments:

Post a Comment