SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Kehadiran Orang Ramai Ke Cosmic Healthcare Centre Menimbulkan Tanda Tanya (artikel SINAR Harian 4hb Jun 2011-Sabtu) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 14:18

Kehadiran orang ramai berpusu-pusu ke Cosmic Healthcare Centre di beberapa cawangan yang terletak di Kuantan,Pahang dan Terengganu milik Syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd untuk mendapatkan rawatan terapi secara percuma bagi merasai keberkesanan mesin terapi elektrostatik Pro Nature yang mampu merawat pelbagai penyakit kronik. Pusat Terapi Cosmic Healthcare di Mukim Chukai, Geliga Besar dan Paka, Kemaman, TerengganuW amat memberangsangkan dengan kehadiran hampir 2,000 orang bagi mendapatkan sesi rawatan terapi secara percuma.
            Orang ramai yang hadir telah menyedari dan sedar betapa pentingnya penjagaan kesihatan bagi setiap individu tidak mahu melepaskan peluang dan sanggup menunggu giliran bagi mendapatkan rawatan terapi elektrostatik Pro Nature secara percuma di cawangan-cawangan yang berhampiran di Lembah Klang, Kuantan mahupun di Terengganu.
            Kehebatan dan keberkesanan Pro Nature telah dirasai bagi setiap individu yang telah datang mencuba sendiri bagaimana rawatan terapi elektrostatik Pro Nature mampu mencegah dan merawat setiap penyakit kronik yang ada pada masakini. Pro Nature adalah sebuah mesin terapi pertama di Malaysia yang telah mendapat pengiktirafan Badan Antarabangsa dan boleh menjalankan dua terapi yang berbeza dalam satu waktu yang sama. Ia juga boleh digunakan oleh setiap peringkat umur tanpa was-was kerana ia mempunyai jaminan yang dilindungi liabiliti insurans sebanyak RM1 juta.
            Selain daripada itu, Pro Nature juga mempunyai pelbagai fungsi dan kelebihan dalam satu mesin seperti rawatan terapi medan elektrik (Electric Potential), tenaga gelombang ringan ( Optical Therapy@ Light wave), bertungku secara  moden ( Heat Therapy). dan Leading Prong atau dikenali sebagai Magic Pen  yang boleh digunakan pada bahagian tubuh badan yang bermasalah.
            Bagi dua pengarah muda iaitu Mat Rosli Mat Zin dan Mohd Nahsamziha Mat Ghani, mereka telah mensasarkan untuk membuka sehingga 15 cawangan pada tahun ini. Menurut mereka, cawangan pusat terapi di Pekan,Pahang akan mula beroperasi pada Rabu (8 Jun 2011) dan  dua cawangan di Kelantan iaitu di Tanah Merah dan Jeli akan dibuka tidak lama lagi. Ini menjadikan SDL peneraju utama mesin terapi elektrostatik di bahagian Pantai Timur.
            Syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd juga sentiasa mengorak langkah dengan lebih jauh melalui cara mempromosikan mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature dengan menggunakan pelbagai media elektronik seperti pengiklanan di akhbar SINAR Harian pada setiap hujung minggu,pengiklanan melalui radio THR.fm, laman sesawang rasmi www.cosmic2u.com dan juga facebook fanpage SDL Procosmic (M) Sdn Bhd.

4 comments:

  1. Askum..harga barang tersebut kenapa tidak dimaklumkan.Bagaimana orang ramai disebelah selatan dan utara boleh dapatkan barang tersebut?adakah perhidmatan cara membeli online disediakan.

    ReplyDelete
  2. bagaimana nak dapatkan alat ganti kerana wayar penyambung mesin milik saya telah patah.

    ReplyDelete
  3. mesin terapi memang bagus tetapi bila rosak tak tahu nak rujuk kemana

    ReplyDelete
  4. Marilah beramai2 pergi ke Pusat Terapi MPEM bertempat di YF RICH ENTERPRISE,1242-C JALAN PASIR PANJANG,21100 KUALA TERENGGANU,TERENGGANU..hubungi en yusof untuk tempahan:0199368693

    ReplyDelete