SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Keluarga Sihat, Pro Nature Hebat! (artikel SINAR Harian 29 Mei 2011-Ahad) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 13:47

Cosmic Healthcare Centre milik syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd telah dikunjungi hampir 600 orang dalam masa sehari. Ia memberikan impak yang positif bagi dua pengarah muda iaitu Mat Rosli Mat Zin dan Mohd Nahsamziha Mat Ghani. “ Sambutan dari orang ramai amat menggalakkan dan kami amat hargai dan bersyukur kerana orang ramai telah sedar dan buka mata tentang kepentingan penjagaan kesihatan dan mereka sendiri telah merasai perubahan pada diri mereka,” kata Mat Rosli.
            Bagi Mohd Nahsamziha pula, ”Mesin terapi Pro Nature mampu memberi perubahan yang positif  dalam diri setiap individu dimana ramai testimoni yang telah berjaya merasai keberkesanannya  dalam diri masing-masing. Tidak kira sama ada yang muda atau warga emas boleh mencubanya tanpa was-was kerana mencegah itu lebih baik daripada merawat dan ramai lagi yang masih tidak sedar betapa pentingnya menjaga kesihatan kerana penyakit sebenarnya berpunca dari faktor pemakanan yang tidak terkawal,pencemaran udara,stress bekerja dan kurangya senaman,” kata beliau.
            Perubahan positif telah dirasai sendiri oleh salah satu testimoni yang telah menggunakan Pro Nature iaitu En Azman(39 tahun) yang mempunyai masalah batu karang selama 6 tahun, “setelah mencuba dan merasai sendiri Pro Nature, perubahan dalam kesihatan saya kini telah kembali bertenaga dan lebih sihat,” katanya.
            Menurut adik Amirul (15 tahun) pula,”sejak kecil lagi saya mempunyai sakit asma dan hanya bergantung pada inhaler dan ubatan untuk mengawal penyakit asma saya. Di sekolah, saya kurang aktif bersukan dan banyak aktiviti saya terhad. Sejak menggunakan Pro Nature, saya kini kembali aktif dan boleh melakukan pelbagai aktiviti di sekolah tanpa mengira waktu,”katanya. Keberkesanan mesin terapi Pro Nature boleh dirasai oleh sesiapa sahaja yang telah mencubanya.
            Kesihatan tubuh badan menjadikan kehidupan yang lebih ceria. Itulah kehebatan dan keberkesanan Pro Nature yang telah dirasai ramai pelanggan yang membuat rawatan terapi Pro Nature dan ramai yang telah memiliki mesin terapi tersebut di rumah masing-masing kerana syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd menawarkan harga Pro Nature yang amat berpatutan dan tidak membebankan pelanggan serta sangat berbaloi untuk kegunaan seisi keluarga. Kelebihan yang ada pada mesin terapi Pro Nature yang mampu melancar dan menyingkirkan lemak dalam kapilari darah,  menyelaraskan sistem saraf yang tidak terkawal serta meningkatkan daya tahan badan. 

No comments:

Post a Comment