SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Hindari Gout, Dekati Pro Nature!! (artikel 9hb Julai 2011-Sabtu) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 16:12

Pernahkah salah satu dari anggota badan anda seperti kaki, buku lali, lutut, tangan, pergelangan tangan atau kaki anda tiba-tiba menjadi bengkak, merah,  panas dan amat sakit sehingga tidak boleh berjalan? Malah, kesakitan ini pernah berlanjutan hingga beberapa hari dan hanya akan hilang dengan pengambilan ubat? Jika Ya, anda adalah salah seorang pesakit yang mengalami GOUT.
Umumnya, gout mula dikenal pasti lebih 2,000 tahun dahulu dan dikatakan antara penyakit yang tertua. Biasanya gout menyerang pesakit tua tetapi kini banyak membabitkan pesakit berumur 30 hingga 50 tahun. Manakala bagi wanita, kebanyakkan bermula selepas umur putus haid (menapous). Malah, individu yang mengalami masalah kencing manis, obesiti, anemia, pesakit buah pinggang atau pengambilan ubat yang mengganggu perkumuhan asid urik turut berisiko mendapat gout.
Gout terjadi akibat asid uric iaitu bahan buangan yang terhasil daripada pemecahan purin atau protein berkumpul pada sendi dan tisu lembut di sekeliling sendi, terutamanya pada kaki dan ia menyebabkan rasa sakit. Pemendapan asid urik ini lama kelamaan akan menghasilkan hablur garam dan hablur inilah yang mencetuskan rasa sakit sendi. Ia juga dipanggil masalah bengkak sendi daripada tapak ibu jari kaki, menular ke sendi lain pada kaki dan tangan.
Produk perubatan yang telah mendapat pengiktirafan dari TUV Jerman iaitu mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature dari syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd dikeluarkan bagi membantu masalah penyakit-penyakit kronik yang kini semakin menular di kalangan masyarakat sekarang. Pro Nature mampu mencegah serta merawat penyakit kronik dengan cara membersihkan kotoran yang telah mendap di saluran darah, menyelaraskan sistem yang tidak terkawal dan meningkatkan daya ketahanan di dalam badan.
Ramai testimoni kami telah mendapatkan hasil yang terbaik setelah menggunakan mesin terapi Pro Nature. Anda bila lagi?? 

No comments:

Post a Comment