SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Adakah Jantung Anda Sihat? (artikel SINAR Harian 26hb Jun 2011-Ahad) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 15:45

Saban hari kita diingatkan bahawa penjagaan kesihatan, pemakanan yang teratur, kehidupan yang ceria tanpa tekanan dan menikmati udara segar adalah salah satu cara untuk memastikan jantung anda lebih sihat serta kuat. Dianggarkan setiap tahun satu pertiga penduduk dunia atau kira-kira 17 juta orang mati berikutan masalah jantung.  Gaya hidup tidak sihat termasuk corak pemakanan yang tinggi kolesterol dan kurangnya bersenam adalah penyebab utama selain daripada faktor salasilah keluarga yang mempunyai penyakit jantung.
            Seperti yang kita ketahui bahawa penyakit jantung adalah pembunuh utama penduduk negara ini dan jumlah pesakit tidak pernah berkurangan sejak dua dekad lalu. Kematian disebabkan penyakit jantung adalah lebih tinggi berbanding kanser. Jantung adalah organ terpenting dan sentiasa bekerja keras sepanjang masa bagi mengepam darah untuk disalurkan keseluruh tubuh badan malah jika fungsinya terganggu, keseluruhan sistem badan akan turut terjejas. Perlu diingat! Serangan jantung tidak mengenal usia sama ada yang muda atau yang tua.
            Terdapat alat kesihatan pada masa kini yang mampu merawat dan mencegah penyakit-penyakit kronik dari hujung rambut hingga hujung kaki iaitu mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature dari syarikat SDL Procosmic (M) Sdn Bhd. Mesin terapi Pro Nature mampu melancar, menyingkirkan, membersihkan kotoran serta kolesterol yang telah melekat dan mendap pada saluran darah yang boleh mengganggu perjalanan darah sampai ke jantung. Dengan menggunakan getaran arus statik berskala 60 gegaran sesaat, ia mampu menyelaraskan sistem saraf yang tidak terkawal dan membuang sel-sel yang sudah mati melalui tiga cara yang berbeza sama ada peluh, pembuangan air kecil atau air besar.
            Selain daripada itu, mesin terapi medan elektrostatik Pro Nature ini telah mendapat pengiktirafan dari TUV Jerman mempunyai kepelbagaian fungsi yang boleh kita gunakan seperti rawatan medan elektrik (Electrical Potential), rawatan gelombang ringan (Optical Therapy), rawatan bertungku secara moden (Heat Therapy) dan juga Leading Prong atau Magic Pen yang mampu merawat sakit setempat serta mengurangkan kesakitan pada bahagian tubuh badan.  

No comments:

Post a Comment