SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

was first started in Malaysia. The company's concept and core business are in healthcare industry with our flagship product PRO NATURE ™
( The Eletrostatic Field Therapy Apparatus ) with the effectiveness of our products. We have created scores of contented customers. Therefore, at Cosmic Nature Healthcare, we understand your needs, taking care of you and your family's health.

SDL PROCOSMIC (M) SDN BHD

KUANTAN, PAHANG, Malaysia
Pro Nature merupakan mesin terapi medan elektrostatik yang pertama di Malaysia yang mampu menjalankan 2 terapi dalam 1 masa. Lebih murah, lebih kualiti, kualiti dijamin & sesuai untuk seisi keluarga. Untuk rawatan dan pencegahan penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, strok, kolestrol, gout, sakit jantung, parkinson, asma, resdung, migrain, sakit kepala, sakit sendi, dan macam-macam lagi.

Friday 29 July 2011

Terfikirkah Anda?? (artikel SINAR Harian 18hb Jun 2011-Sabtu) by Pro Nature - SDL Procosmic (M) Sdn Bhd on Monday, 11 July 2011 at 15:33

Pernahkah anda terfikir bahawa tidak selalunya anda akan sihat? Pernahkah terlintas di fikiran anda bahawa suatu hari nanti anda pasti akan jatuh sakit dan mempunyai penyakit? Di zaman yang serba canggih dan moden ini segalanya tiada yang mustahil.
            Apabila umur manusia semakin meningkat, perlahan-perlahan kita akan dipengaruhi oleh persekitaran yang akan menjejaskan tahap kesihatan kita. Taraf kehidupan yang semakin tinggi membuatkan kita tidak menghiraukan kesihatan sendiri untuk masa akan datang. Penyakit-penyakit kronik seperti sakit jantung, kencing manis, darah tinggi, gout, stroke, kolesterol tinggi dan sebagainya semakin menular pada setiap masyarakat tidak kira sama ada yang muda atau tua jika tidak mengamalkan kehidupan yang sihat.
            Kesihatan diri merupakan harta yang paling berharga namun ramai yang tidak menyedarinya sehingga ditimpa sesuatu penyakit yang tenat. Ramai juga yang tidak menyedari peranan pengambilan makanan yang berkhasiat, penjagaan kesihatan yang efektif, udara yang segar dan kawalan tekanan yang seimbang bagi memastikan kesihatan sentiasa dalam keadaan baik.
            Rawatan terapi yang menggunakan arus static amat terkenal di Jepun sejak berkurun lamanya. Berpuluh abad yang lalu, MD Toshiyuki seorang berbangsa Jepun, melihat Jurnal Perubatan German yang telah diterbitkan suatu masa dahulu dibawah kajian tentang medan voltan tinggi penyelidikan beliau menunjukkan hasil yang menakjubkan ke atas pesakit kronik yang menjadi sihat setelah menjalani rawatan selama beberapa bulan. Penyelidikan beliau juga ditambah dengan bukti-bukti dan laporan yang telah terbukti setelah beberapa dekad penggunaan medan elektrik voltan tinggi untuk pesakit kronik telah digunakan secara meluas di German dan ianya lebih dikenali sebagai “ Ion Elektrik Sihat ” .
            Produk Mesin terapi elektrostatik Pro Nature yang telah mendapat pengiktirafan dari TUV Jerman diperakui boleh mencegah dan merawat penyakit-penyakit kronik. Ia mampu melancar serta membersihkan kotoran yang telah melekat dan mendap pada saluran darah. Bukan itu sahaja, malah ia juga mampu menyelaraskan sistem saraf yang tidak terkawal dan meningkatkan daya ketahanan di dalam badan. Rawatan terapi Pro Nature menggunakan kaedah getaran arus static bagi membakar kolesterol serta memecahkan lemak yang tersumbat pada kapilari darah.          
            Pelbagai fungsi dari mesin terapi Pro Nature yang boleh anda guna untuk merawat atau mencegah penyakit anda seperti rawatan medan elektrik (Electrical Potential), rawatan gelombang ringan (Optical Therapy@Light Wave), rawatan bertungku secara moden (Heat Therapy) dan Leading Prong atau dikenali sebagai Magic Pen boleh merawat sakit setempat.

No comments:

Post a Comment